אודות

אודות תמיר זבולון - האקדמיה למצויינות עסקית

אהלן,

שמי תמיר זבולון ואני עוזר לבעלי עסקים להביא לקוחות טובים לעסק. לבנות ולחזק עסקים יציבים. אני עושה זאת באמצעות עבודה משותפת עם בעלי העסקים ועל ידי בניית תשתית שיווקית דיגיטלית חזקה. 

כמלווה עסקי המתמחה בשיווק בדיגיטל למעלה מ-20 שנה, אני מאמין שכל בעל עסק, קטן, בינוני או גדול, בכל מקום בארץ ובעולם, יכול להגיע להמוני לקוחות, להכנסות ורווחים גדולים מאוד אם ינצל כראוי את משאבי האינטרנט וכלי השיווק הדיגיטלי. לבנות עסק יציב וחזק, והכל ללא תקציבים גדולים ומכבידים.

את דרכי המקצועית התחלתי בערך בגיל 12 בעסק של אבי, מרכז עשה זאת בעצמך. בהתחלה עבדתי בחלק האחורי של הנגריה ותוך מספר קטן של שנים עברתי לקידמת החנות והתחלתי לעבוד עם לקוחות. מאז סיימתי את התיכון, האוניברסיטה והפכתי איך לא, לשכיר.

אבל תמיד, תמיד היתה לי המחשבה שאני רוצה עסק משל עצמי. עסק שאבנה בשתי ידיי מההתחלה ועד ההצלחה. לחברה קראתי (איך לא..) סקויה פרויקטים על שם העצים העצומים שפגשתי לאורך כביש 1 בקליפורניה.

אז ניסיתי והקמתי כמה עסקים. מה שלא ידעתי היה שלשווק עסק שלך שונה בתכלית מלשווק עסק של מישהו אחר. וקרה כמובן, מה שעלול לקרות וחלק מהעסקים לא החזיקו מעמד.

היום, יש בבעלותי מספר עסקים, אבל מזה כמה שנים שאני עוסק כל כולי בייעוץ לעסקים, חדשים וותיקים שרוצים להתעדכן ולנצל את הכוח של האינטרנט והמהפכה של הכפר הגלובלי. הכל כדי לבנות עסקים חזקים ויציבים ולשפר את איכות חייהם ומשפחתם.

את אומנות השיווק במדיות הדיגיטליות ברובה למדתי ועודני לומד בארצות הברית ואירופה שם מתרחש הכל ובגדול. אני כמובן מבצע התאמות לשוק הישראלי העומד בפני עצמו.

אני אוהב מאוד לפגוש בעלי עסקים ולפצח יחד איתם את השיווק בדיגיטל. אני נהנה מכל רגע ומחפש כל הזמן דרכים להעצים ולהעשיר את העסקים ובעליהם בידע ובכסף.

אני פה כדי ללמד אותם את מה שלמדתי עם השנים, לקצר להם תהליכים, לתרום מנסיוני והכרותי עם מאות עסקים שכבר עבדתי עימם.

אשמח לעזור גם לכם לשפר את העסק בעבודה מסודרת ומדוייקת שתאפשר לכם יציבות ואיכות חיים.

שלכם,

תמיר זבולון

רוצים לקרוא מה כתבו עליי לקוחותיי? לחצו כאן