איך להבשיל לקוח לקראת רכישה

אחת התועלות הגדולות ביותר של העולם הדיגיטלי, היא שהכלים השונים מאפשרים לנו “לעקוב” אחרי הגולשים. למשל באמצעות הפיקסל של פייסבוק או הרה-מרקטינג של גוגל ועוד כל מיני טכניקות. היכולת הזו מאפשרת לנו:
1️⃣ לדעת במה הגולשים מתעניינים
2️⃣ מה רמת ההתעניינות
3️⃣ כמה הם בשלים לבצע רכישה
4️⃣ מה מונע מהם לקנות
בניית מהלכים שיווקים מדוייקים בדיגיטל מאפשרת לנו לפגוש אותם במקום שהם נמצאים עם המסר הנכון לשלב בו הם נמצאים בתהליך הרכישה.

בואו נקח דוגמה:

נניח שאנחנו מנסים למכור צעצוע עשוי פלסטיק וללקוח יש חשש שהצעצוע יכול להשבר מהר וחבל על הכסף. אם נדע לפגוש אותו עם מסר שמסביר למשל שהצעצוע עומד בתקנים מחמירים של ישראל וגרמניה הרי שהוא יתקרב לרכישה.

במילים אחרות, כשפוגשים את הקהל ברגע הנכון עם המסר הנכון – קל יותר לסגור עסקאות!

אני מזמין אתכם ללמוד את הכלים, לגבש מהלכים שיווקיים מדוייקים מקרבים את המתעניינים ומתאימים מסרים עבורם, אני מזמין אתכם לתכנן ולדייק ולייצר מהלכים שמעודדים רכישה.

אני מזמין אתכם לעשות ולהצליח לסגור עסקאות רבות ובקלות.

אני יודע שאם תיישמו, תצליחו!

מאמרים נוספים קשורים בבלוג: Marketing Automation

כתיבת תגובה