איך מתכננים מוצרים דיגיטליים מוצלחים

כמה פעמים רציתם להקפיץ את העסק מדרגה ולא מצאתם את הדרך?

אחד הכלים החזקים ביותר של התקופה האחרונים הם מוצרים דיגיטליים. חלק מבעלי העסקים (בעיקר נותני השירותים) הפנימו את העובדה הזו ועושים בה שימוש מסיבי. אבל יש גם בעלי עסקים שמכל מיני טעמים נמנעים.  חלקם יגידו שהם מוכרים מוצרים ושזה לא מתאים, חלקם האחר יאמרו שהם מתקשים לעמוד מול מצלמה ועוד כל מיני הסברים.

לכולם אני אומר שהם בעלי ידע ונסיון שאותם אפשר לחלוק באמצעות מוצרים דיגיטליים שמגדילים את ההכנסות והרווחים.

לאלו מכם שמתעניין, אני אספר שלבניית מוצרים דיגיטליים יש כמה שלבים ברורים ומי שיעשה אותם ימצא שיש לו מוצר דיגיטלי איכותי להציע לעולם.

שלב 1️⃣ – תכנון המוצר

בשלב זה נגבש את הרעיון המרכזי, נפרוט אותו לפרוטות כדי לוודא שיש לנו תוכן איכותי להציע (ואולי גם לבדוק שאין לנו עוד מתחרים)

שלב 2️⃣ – הכנת חומרים, עזרים וצילומים

לחלק הזה, מלבד החומר המקצועי שאתם אחראים עליו, צריך להכין ציוד צילום והקלטה איכותיים. במידה ונדרשת עריכה מקצועית כדאי לחבור לאיש מקצוע מתאים.

שלב 3️⃣ – הקמה של מערך הכלים שיתמוך במכירה והשימוש בקורס

שלב זה מעט מרתיע בגלל אוסף הכלים הנדרשים. כלי סליקה, חשבוניות, איחסון המוצר הדיגיטלי, מערכת קורסים ועוד. למרות שהוא מורכב מהרבה רכיבים, השלב הזה טכני לחלוטין ופשוט ליישום.

שלב 4️⃣ – בניית מהלכים שיווקיים

זהו יוצאים לדרך. עכשיו צריך לבנות את המהלכים השיווקיים שיציגו את המוצר, יתרונותיו ויעודדו את רכישתו.

נראה מורכב? רק נראה.

אם עובדים מסודר, זה רק עניין של זמן. והתוצאה? יצירת מנוף אמיתי לצמיחה גדולה של העסק.

ממליץ בחום!

העיקר שנבנה עסקים חזקים!
תמיר.

לעמוד מסלול הליווי לבניית מוצרים דיגיטליים יש ללחוץ כאן

כתיבת תגובה