יצירת תשתית שיווקית דיגיטלית שמביאה לקוחות כל הזמן

איך מביאים לידים איכותיים לעסק ושומרים שזה יקרה כל הזמן?

כולם יודעים שזה יכול לקרות באמצעות מערך שיווק יעיל. אבל אלו שבאמת מיישמים, בונים בעסק מערך שלם של שיווק בדיגיטל.

זה לא רק אומר שבעלי העסק משתמשים בהרבה רשתות חברתיות או אפקליציות תומכות. זה גם אומר שכל המערכות מחוברות בניהן. אחרת זה סתם אוסף של איי מידע שמוסיף לנו הרבה עבודה.

🌱 מערך שיווקי שלם יודע לפגוש את הלקוחות היכן שהם כבר נמצאים.

🌱 המערכות במערך יודעות “לדבר” בינהן.

🌱 הן מעבירות מידע חשוב כמו במה הלקוח הפוטנציאלי התעניין,

🌱 הן מאפשרות המשכיות בתהליך השיווק גם אם הלקוח הפוטנציאלי עבר לפלטפורמה אחרת,

🌱 הן מייצרות ביחד הרבה יותר לידים לעסק!

כדי לבנות מערך שיווקי שכזה צריך:

1️⃣ לבחור את הכלים הנכונים. כאלו שהלקוחות שלנו גולשים בהם.

2️⃣ לחבר בינהם בכל הדרכים שעומדות לרשותינו. לדוגמה הפיקסל של פייסבוק.

3️⃣ לתכנן מהלכים שיווקים שמנצלים את מקסימום היכולות של הכלים, שמביאים את לידי ביטוי את היתרון של כל כלי בנפרד ושל כולם ביחד.

זה לא מספיק לבחור כלי אחד בלבד.

בתשתית שיווק דיגיטלי, כשמחברים את כל המערכות מרווחים הרבה יותר לידים איכותיים. נקודה.

אני יודע שאם תיישמו, תצליחו!

העיקר שנבנה עסקים חזקים!
תמיר.

מאמרים נוספים קשורים בבלוג: Marketing Automation , איך להבשיל לקוח לקראת רכישה

כתיבת תגובה