איך מתכננים מוצרים דיגיטליים מוצלחים
כמה פעמים רציתם להקפיץ את העסק מדרגה ולא מצאתם את הדרך? אחד הכלים החזקים ביותר של התקופה האחרונים הם מוצרים דיגיטליים. חלק מבעלי העסקים (בעיקר
כמה פעמים רציתם להקפיץ את העסק מדרגה ולא מצאתם את הדרך? אחד הכלים החזקים ביותר של התקופה האחרונים הם מוצרים דיגיטליים. חלק מבעלי העסקים (בעיקר
איך מביאים לידים איכותיים לעסק ושומרים שזה יקרה כל הזמן? כולם יודעים שזה יכול לקרות באמצעות מערך שיווק יעיל. אבל אלו שבאמת מיישמים, בונים בעסק
אחת התועלות הגדולות ביותר של העולם הדיגיטלי, היא שהכלים השונים מאפשרים לנו “לעקוב” אחרי הגולשים. למשל באמצעות הפיקסל של פייסבוק או הרה-מרקטינג של גוגל ועוד
פילוסוף יווני בשם סנקה אמר על אורך החיים שהם אינם קצרים בזמן, אלא שאנחנו נוטים לבזבז הרבה מהזמן. 🌱 החיים ארוכים מספיק כדי להגיע להשגים
אחד האתגרים הכי גדולים שלי הוא לעבוד מהבית ולהשאר פרודוקטיבי. ריכזתי לכם 4 טיפים שקראתי במאמר שפורסם על ידי גוגל (מי שרוצה לקרוא את המאמר
השלב הראשון בבניית אתר הוא תכנון המבנה והתוכן שלו. ברגע הראשון הכל ברור. אנחנו אומרים לעצמנו שאנחנו צריכים עמוד כזה, ועמוד אחר וגם עמוד שלישי
כולם יודעים שתוכן הוא המלך. מה זה בעצם תוכן איכותי? הדבר הראשון שצריך לזכור לגבי תוכן איכותי הוא שתוכן איכותי נועד כדי לשרת את הקהל
אחת הפעולות הראשונות שאנחנו נדרשים לבצע כאשר אנחנו ניגשים לקדם אתר אינטרנט של החברה היא מחקר מילים וביטויים. התוצאות של אותו מחקר יקבעו באילו מילים וביטויים
מה זה בכלל Marketing Automation? נתחיל מהמהות של Marketing Automation שהיא לפגוש את הלקוח/ה הפוטינציאלי/ת ברגע הנכון, במקום הנכון עם המסר השיווקי הנכון שמתאים לשלב שהוא
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים