עושים סדר בדיגיטל: פגישת עבודה מדייקת לשיווק העסק שלך

כמה פעמים חשבת שלא משנה מה עשית, לקוחות לא הגיעו מהדיגיטל?
כמה פעמים התלבטת איפה כדאי לפעול (פייסבוק/אינסטגרם/בנית אתר…)?
האם הרגשת שהשיווק בדיגיטל שואב את כל הזמן שלך ולא משאיר זמן לעבוד?
מתי בפעם האחרונה, החלטת שהאינטרנט חשוב ומהותי להגדלת ההכנסות בעסק?

פגישת מיפוי שמגדילה את לעסק שלך

עושים סדר בשיווק הדיגיטלי בעסק

אני מזמין אותך לפגישה של אחד על אחד בה אנחנו עושים סדר כדי שיגיעו לעסק עוד לקוחות.

  • נעבור על כלים שכדאי שיהיו בשימוש העסק
  • נלמד איך להשתמש בכל אחד מהכלים
  • נוודא שאתם מבינים מה צריך לעשות כדי להביא עוד לקוחות לעסק
  • אענה על שאלות והתלבטויות
  • תצאו עם רשימת משימות לביצוע כדי שלקוחות יגיעו אליכם

הכל בצורה פשוטה, קלה ליישום, ללא תקציבים גדולים ומדוייקת לעסק שלך.

"כמה סבלנות, כמה הבנה בתחום, כמה אדיבות. נעזרתי בתמיר בהקשר לעסק חברתי שפתחתי והוא העביר לי בשלוש שעות את כל מה שהייתי צריכה.."
שירלי ארמלנד חן
בעלים ומנכ"ל Present Station

מה תתן לך ההשתתפות בפגישה?

מה נעשה בפגישה?

נדייק את הגדרת המוצרים והקהלים. הגדרה זו תשמש אותנו לבחירת הכלים

לאחר שדייקנו את המוצרים והקהלים, נבחן ונבחר את הכלים הרלוונטים מתוך כלל הכלים הדיגיטליים. בנוסף, נדגיש מהוא סדר העדיפות הנכון ליישום.

נכיר עקרונות היכרחיים של “עשה ואל תעשה” בבניית מהלכים שיווקיים בדיגיטל

נעבור על הכלים שכבר נעשה בהם שימוש ונגדיר אותם בצורה מיטבית על מנת שיקודמו במנועי החיפוש ויעלו לגולשים ברגע רלוונטי

למי מיועדת הפגישה?

מי אני ומה הביא אותי לכאן

אהלן,
שמי תמיר זבולון ואני עוזר לבעלי עסקים להביא לקוחות לעסק ולהגדיל הכנסות.
אני אוהב מאוד את עולם העסקים ולאורך למעלה משני עשורים אני מלווה עסקים ומשלב בין כמה אהבות שלי. אהבה לאנשים, אהבה למערכות מידע ואהבה לעולם העסקים. לשם כך הקמתי חברה שכל יעודה הוא להיות בית לבעלי עסקים וחברות לכל מה שקשור בבניית העסק ושיווק במדיות הדיגיטליות. אני מביא לשולחן את כל הידע והנסיון שצברתי בניהול ועיצוב תהליכים עסקיים.

את אומנות השיווק במדיות הדיגיטליות למדתי ועודני לומד בארה”ב שם מתרחש הכל ובגדול!

שיטות העבודה שפיתחתי, מתאימות פיתרונות הייחודים לכל עסק וחברה על פי הסביבה העיסקית בה הם פועלים.

אני איש של ת’כלס. רוצים גם?

שיווק באינטרנט - מוצרים דיגיטליים- אסטרטגיה שיווקית - תמיר זבולון - האקדמיה למצויינות עסקית

מה חושבים עליי הלקוחות שלי?