תוכנית ליווי שיווק דיגיטלי למנהלים:
מתרגמים אסטרטגיית שיווק ויעדים להכנסות
יש רגע בחיי העסק שבו מעבירים את השיווק של העסק למישהו אחר. עובד או קבלן חיצוני ולרגע נדמה שיש לנו שקט. כעבור כמה חודשים אנחנו מבקשים לראות תוצאות ואת מה שמציגים לנו, אנחנו לא תמיד מבינים.
בעשור האחרון כלי השיווק השתנו לבלי היכר. מנכ”לים ומנהלים מצויינים מבינים שזהו תחום שהם חייבים להכיר.
הם לומדים את השפת השיווק הדיגיטלי כדי שיוכלו למדוד ביצועים.
הם משתמשים בידע שרכשו כדי לנהל נכון יותר את העובדים.
הם עושים שימוש בידע שניתן להם בחינם, כדי לפתח את החברה בכוונים הנכונים.
הם מצליחים להגדיל את שורת הרווח.
הם משיגים את היעדים העסקיים שהעמידו לעצמם כל פעם מחדש!
תוכנית שיווק דיגיטלי למנהלים:
מגדילים את שורת הרווח
בסדרה של 8 מפגשים אלמד ואדריך את שדרת הניהול של החברה בדרכים בהן ניתן להגדיל את שורת הרווח באמצעות כלי השיווק באינטרנט.
במהלך המפגשים נכיר כלי השיווק הדיגיטלי שעוזרים לנו והבין ולהביא לקוחות איכותיים רבים, כדי להגדיל הכנסות ורווחים.
נלמד את עולם המושגים והמדדים שעוזרים לנו לנהל את אנשי השיווק ומודדות את תוצאות עבודתם.
נכיר כלים אסטרטגיים שעוזרים לנו להגדיל את ההכנסות ולצמצם את העלויות או במילים אחרות – שיפור ביצועים.
נחשף לכלים שמספקים לנו מידע על מגמות בשוק ועוזרים לנו בפיתוח העסקי.
נראה איך מתרגמים בצורה מדוייקת יעדים עסקיים ואסטרטגיה שיווקית לעבודה מעשית בכלי השיווק הדיגיטליים.
מה תתן לך ההשתתפות במסלול הליווי?
- הכרת שיטות עבודה מדוייקת שעובדת בהצלחה בעסקים רבים ומגדילה את שורת הרווח
- יצירת שפה משותפת לבניית אסטרטגיה שיווקית, יעדים ומדדים עם אנשי השיווק
- יכולת לנתח נתונים שמתקבלים מהמערכות ולקבל החלטות עסקיות מדוייקות
- יכולת ניהול גבוהה יותר
- הבנה אמיתית של כללי המשחק בשיווק דיגיטלי אפקטיבי
- יכולת לעבוד בדיגיטל בצורה מדוייקת גם כשהדברים משתנים ומתחדשים כל הזמן
מה נעשה בפגישות?
אסטרטגיות שיווקיות, מסע לקוח לרכישה ומה שבניהם
הכרת כלי גוגל למחקר ושיווק – גוגל אנליטיקס, גוגל אדוורדס וגוגל טרנדס
הכרת פלטפורמת הפירסום החברתית המובילה ויתרונותיה – פייסבוק
מערך השיווק כמכלול – אמצעי להשגת יעדים ומטרות
הכרת הרשת החברתית מקצועית במובילה בעולם ויתרונותיה – לינקדאין
למי מתאים תהליך הליווי?
- למנכ"לים ומנהלים שרוצים להבין ולמדוד את תוצאות מאמצי השיווק בחברה
- למי שמעוניין למנף את המידע שניתן לנו בכלי השיווק הדיגיטלי להגדלת שורת הרווח
- לכל מי שרוצה להבין יותר בכלי העבודה של קבוצת השיווק כדי להניע לתוצאות
- למנהלים שנמאס לקבל מספרים מבלי שיוכלו למדוד את רמת ההצלחה
- למי שרוצה ללמוד לאן עוד אפשר להגיע
- למנהלי פיתוח עסקי
- למנהלי שיווק שמנהלים קבלני משנה
מי אני ומה הביא אותי לכאן
אהלן,
שמי תמיר זבולון ואני עוזר לבעלי עסקים להביא לקוחות לעסק ולהגדיל הכנסות.
אני אוהב מאוד את עולם העסקים ולאורך למעלה משני עשורים אני מלווה עסקים ומשלב בין כמה אהבות שלי. אהבה לאנשים, אהבה למערכות מידע ואהבה לעולם העסקים. לשם כך הקמתי חברה שכל יעודה הוא להיות בית לבעלי עסקים וחברות לכל מה שקשור בבניית העסק ושיווק במדיות הדיגיטליות. אני מביא לשולחן את כל הידע והנסיון שצברתי בניהול ועיצוב תהליכים עסקיים.
את אומנות השיווק במדיות הדיגיטליות למדתי ועודני לומד בארה”ב שם מתרחש הכל ובגדול!
שיטות העבודה שפיתחתי, מתאימות פיתרונות הייחודים לכל עסק וחברה על פי הסביבה העיסקית בה הם פועלים.
אני איש של ת’כלס. רוצים גם?